RE/MAX Franšizing

V življenju in poslu nenehno sprejemamo pomembne odločitve, ki vplivajo na osebno in poslovno rast ter uspeh. Za uspeh na trgu nepremičnin in nenehno rast je odločitev za franšizo lahko ključna.

Prednost franšizinga je v takojšnji prepoznavnosti blagovne znamke in podpori na začetku, ki sta najboljša popotnica še svežim podjetnikom in podjetnicam ter hkrati temelj dolgoročne rasti in uspeha. S franšizo RE/MAX nikoli nisi sam.

Vsaka franšizna agencija je pravno in ekonomsko neodvisna, vendar ima koristi od živahne mreže, ki ima trenutno več kot 7.900 pisarn z več kot 123.000 posredniki v več kot 100 državah in še se razvija ... RE/MAX deluje v Evropi od leta 1995. Kot najuspešnejši in najhitreje rastoči nepremičninski franšizni sistem trenutno obsega 33 držav s približno 1.700 poslovalnicami v Evropi. Evropski sedež se nahaja na Dunaju.

Čeprav se nepremičninski trg v evropskih državah razlikuje, se vizija RE/MAX-a, ki zagotavlja dosledno kakovost storitev na trgu nepremičnin na vseh ravneh delovanja, uresničuje. RE/MAX deluje uspešno, ne glede na to, kje se nahaja.

Prednosti nakupa franšize so v tem, da svojim franšizojemalcem omogoči, da postanejo neodvisni lastniki podjetja. Ob tem so deležni partnerske poslovne podpore v obliki prenosa znanja, izkušenj franšizodajalca, zanesljive blagovne znamke ter uspešnega poslovnega koncepta. Franšiziji v ta odnos ne doprinesejo le dodatnega kapitala, ampak predvsem svoje znanje ter poznavanje lokalnih zakonitosti in obnašanja trga.

Zakaj RE/MAX?

  1. Svetovno znana blagovna znamka Rdeče-belo-moder RE/MAX-ov balon je po vsem svetu in to je prednost te močne blagovne znamke, ki jo lahko izkoristite.

  2. Najboljša nepremičninska franšiza v svetu: Slednje dokazuje raziskava revije Enterpreneur, ki kaže, da se je tudi leta 2018 RE/MAX ponovno uvrstil na prvo mesto najboljših nepremičninskih franšiz in peto mesto najboljših franšiz v svetu.

  3. RE/MAX usposablja vas in vaše sodelavce Vsi člani RE/MAX-a imajo dostop do celovitega programa izobraževanja in usposabljanja, posebej prilagojenega za lastnike in vodje agencije ter posrednike. RE/MAX spada med franšizna podjetja z najboljšo podporo, treningom in storitvami, ki jih nudi svojim franšizojemalcem.

  4. RE/MAX je tu za vas V RE/MAX-u ste samostojni podjetnik, vendar niste sami. Izkoristite preizkušen poslovni model in najmočnejšo blagovno znamko v nepremičninski industriji

  5. RE/MAX vam odpira nove poslovne priložnosti Z obstoječimi strankami, katerih nepremičnine lahko tržite kot franšiza RE/MAX. S svetovnimi kolegi iz mreže RE/MAX, ki so na voljo za sodelovanje pri posredovanju. Z novimi strankami, ki se zavedajo prednosti vaše agencije zaradi izjemno prepoznavne blagovne znamke RE/MAX.

RE/MAX-u se lahko pridružite z nakupom franšizne licence. S tem dobite pravico odpreti nepremičninsko pisarno pod okriljem blagovne znamke RE/MAX kjerkoli v Sloveniji. Z veseljem vam bomo svetovali in vam predstavili pogoje sodelovanja.

Če vas ponudba zanima, vas prosimo, da izpolnite obrazec, ki ga najdete na tem naslovu, in nam ga pošljete: Spletni obrazec – RE/MAX-ova vloga za sodelovanje

Kaj je FRANŠIZING?

Franšizing je preizkušen in uspešen poslovni koncept, ki nudi priložnost za neodvisno opravljanje posla pod blagovno znamko lastnika franšize – franšizodajalca. Najemniku franšize – franšizojemalcu – v zameno za pristojbino in delež pri dobičku ponuja prenos znanja, že uveljavljeno ime in poslovno svobodo.

Odnos med franšizodajalcem in franšizojemalcem temelji na odličnem konceptu in jasnem, vnaprej dogovorjenem odnosu med obema. Uspešno franšizo prepoznamo po kontinuirani rasti poslovanja in rasti prepoznavnosti blagovne znamke.

Prednosti nakupa franšize so v tem, da svojim franšizojemalcem omogoči, da postanejo neodvisni lastniki podjetja. Ob tem so deležni poslovne partnerske podpore v obliki prenosa znanja, izkušenj franšizodajalca, zanesljive blagovne znamke in uspešnega poslovnega koncepta. Franšizojemalci v ta odnos ne doprinesejo le dodatnega kapitala, ampak predvsem svoje znanje ter poznavanje lokalnih zakonitosti in obnašanja trga.

Franšizing torej temelji na načelu ponavljanja že dokazano uspešne poslovne formule, zaradi česar je stopnja neuspešnih franšiz zelo nizka, če jih primerjamo z uspešnostjo novonastalih podjetij. Franšiza ima že v začetku bolj gotov in hitrejši vstop na trg, saj nudi znanje, kakovostno blagovno znamko ter že preizkušene izdelke in storitve. S tem je zagotovljena višja verjetnost, da se izognemo začetnim napakam in izgubam, ki pogosto vodijo do propada mladih podjetij. Iz družbenega vidika je kakovostni franšizing dobrodošlo orodje za doseganje ekonomske varnosti, saj ljudem omogoča, da začnejo s podjetjem brez lastnega znanja, franšizodajalcu pa omogoči hitrejši poslovni razvoj in širitev s pomočjo zunanjega kapitala franšizojemalcev.